Dat fiind rolul imperios ce îi revine implicării active în procesul de instruire a specialiștilor din economia reală, Departamentul Teorie Economică și Marketing din cadrul Facultății Ingineie Economică și Business organizează diverse întruniri, seminare, workshop-uri cu participarea specialiştilor (marketeri, manageri în vânzări etc.) din cadrul diverselor companii moldoveneşti.
Un eveniment de acest gen a fost organizat pentru studenții anului II, care au avut fericitul prilej de a savura o prezentare interactivă realizată de specialistul principal al Departamentului Marketing al companiei „Comsales-Grup”, Valeria Puşcaş.
D-sa le-a împărtăşit studenților crâmpeie importante din experienţa sa în cadrul unei companii-lider pe piață din domeniul construcţiilor industriale, și anume din domeniul Marketingului B2B.
[av_gallery ids=’70512,70513,70514,70515,70516,70517′ style=’big_thumb’ preview_size=’featured_large’ crop_big_preview_thumbnail=’avia-gallery-big-crop-thumb’ thumb_size=’featured_large’ columns=’6′ imagelink=’lightbox’ lazyload=’avia_lazyload’ alb_description=” id=” custom_class=” av_uid=’av-s3vozy’ admin_preview_bg=”]