Serviciul Relații cu Publicul și Promovarea Imaginii

Serviciul Relații cu publicul și promovarea imaginii are ca misiune principală stabilirea şi menţinerea relaţiei de comunicare între Universitate şi mediul extern în vederea informării publicului larg cu privire la programele şi evenimentele educaţionale, ştiinţifice şi de cercetare care se desfăşoară în cadrul instituţiei. 

Pentru îndeplinirea acestei misiuni, Serviciul Relații cu Publicul și Promovarea Imaginii cooperează permanent cu facultăţile, subdiviziunile şi centrele Universității Tehnice a Moldovei (comunicare internă), la fel și cu instituțiile care au adiacență cu activitatea UTM (comunicare externă). 

NINA CHETROI
Șefă Serviciul Relații Publice și Promovarea Imaginii

 

DATE DE CONTACT:
E-mail: nina.chetroi@adm.utm.md
Tel: 079 10 01 76
Adresa: bd. Ștefan cel Mare, 168, biroul 1-206

Secția marketing și imagine

026 2
Țapu Iana – specialistă principală în comunicare 

  

Dorian Saranciuc - specialist în imagine și comunicare

 

MISIUNI

  • Elaborează și implementează strategii de promovare a imaginii UTM.
  • Realizează identitatea grafică a campaniilor de promovare, planificare și implementarea strategiilor de promovare a imaginii UTM,
  • Evaluează rezultatele evenimentelor desfășurate cu scopul promovării imaginii UTM;
  • Analizează și optimizează conținutul site-ului utm.md pentru a spori traficul acestuia;
  • Dezvoltă strategia de comunicare internă și externă pentru organizarea, desfășurarea și promovarea evenimentelor din cadrul UTM;
  • Coordonează activități de actualizare a paginilor web ale instituției;
  • Elaborarea, coordonarea, implementarea strategiei de comunicare externă și internă a UTM;
  • Asigurarea componentei responsabilitate socială: organizarea evenimentelor care să poziţioneze Universitatea ca o instituţie social responsabilă şi implicată în comunitate;
  • Conceperea şi coordonarea organizării evenimentelor UTM (evenimente de tip ceremonial; evenimente cu specific ştiinţific; evenimente cu profil cultural; evenimente pentru studenți).

Biroul Protocol și Relații publice

Palamari Daniela – specialist în relații publice

 

MISIUNI

  • Menținerea relațiilor cu mass-media și evaluarea eficienței programelor de relații publice.
  • Stabileşte şi dezvoltă relaţia cu mass-media: identifică subiecte de interes din cadrul Universităţii, elaborează şi transmite anunţuri, invitaţii sau comunicate de presă;
  • Acreditează jurnalişti pentru diverse evenimente organizate în cadrul Universităţii;
  • Comunică direct sau telefonic cu reprezentanții mass-media pentru a oferi detalii suplimentare sau pentru a organiza interviuri cu responsabili din cadrul UTM pe diferite subiecte dezvoltate de presă;

Redacția UTM

024
Marina Romanciuc – Redactor-șef UTM

 

020
Diana Vleju – operatoare în sistemul editorial computerizat

 

Dat fiind dezvoltarea intensă a mijloacelor electronice de informare în masă, redacția ziarului UTM „Mesager Universitar” s-a conformat acestui trend general acceptat, trecând în totalitate din format hârtie pe format electronic, susținând în continuare rubrica „Ultimele noutăți ale UTM” pe site-ul Universității https://utm.md

 

Misiuni:

  • Elaborează procesul de creare și editare a contentului pe paginile web ale universității.
  • stabileste politica editoriala.
  • verifica articolele inainte de aparitie.

Fotografi

017 1
Ilie  Mîrzac – fotograf

 

MISIUNI

Fotografia ocupă un loc foarte important în strategia de comunicare a Universității Tehnice a Moldovei care știe cât de important este acest aspect în relația cu publicul și promovarea imaginii.

Responsabilități:

    • Realizarea de fotografii la evenimentele organizate de către Universitate Tehnică a Moldovei sau la care participă personalul UTM;
    • Realizarea de albume foto;
    • Arhivarea pozelor.