Pe 18 aprilie, la Facultatea Inginerie Economică și Business s-a desfăşurat masa-rotundă cu genericul „Marketingul secolului XXI – între teorie și practică”, organizată de către Departamentul Teorie Economică și Marketing.
Studenţii au avut astfel o ocazie unică de a participa la un dialog interesant și instructiv cu participarea reprezentanților administrației UTM, ai departamentelor Teorie Economică și Marketing și Economie și Management, precum și ai mediului de afaceri.
Audiența a fost salutată de către prof. univ., dr. hab. Mircea Bernic, prorector UTM pentru cercetare și doctorat; conf. univ., dr. Rafael Ciloci, decanul Facultății Inginerie Economică și Business; conf. univ., dr. în economie Veaceslav Bârdan, șef Departament Teorie Economică și Marketing.
Participanții la masa-rotundă au abordat subiecte stringente privind „Marketingul 3.0 – de la produ la valori” (referent: conf. univ., dr. Lilia Chiriac); „Mobilis – mai mult decât mobilă. Lux și inspirație” (Alexandru Negruță, director SRL Mobilis; „Valențe între marketing și psihologie (conf. univ., dr. Valentina Childescu); „Din toată inima – creații din suflet pentru suflet” (Vera Vîrtosu, antreprenor); „Marketing antreprenorial – succesul afacerilor mici” (conf. univ., dr. Alexandru Scutaru, antreprenor). Altfel zis, partea teoretică a fost susţinută de către cadre didactice a UTM, iar cea practică – de către reprezentaţi ai mediului de afaceri din RM.
Organizatorii întrunirii au ținut să exprime sincere mulțumiri dnei Vera Vîrtosu și dlor Alexandru Negruţă și Alexandru Scutaru – pentru prezentarea unui „share experience” de calitate.
[av_gallery ids=’54701,54702,54703,54704,54705,54706,54707,54708,54709,54710,54711,54712,54713,54714,54715,54716,54717,54718,54719,54720′ style=’big_thumb’ preview_size=’featured_large’ crop_big_preview_thumbnail=’avia-gallery-big-crop-thumb’ thumb_size=’featured_large’ columns=’10’ imagelink=’lightbox’ lazyload=’avia_lazyload’ av_uid=’av-s5w897′ custom_class=” admin_preview_bg=”]