Profesori FIEB la un curs de marketing online

Profesori ai Departamentului Teorie Economică și Marketing din cadrul Facultății Inginerie Economică și Business au participat la un curs de Marketing online pe tema: „Crește-ți afacerea. De la buget, la vânzări online”.

Pentru profesorii/specialiștii de marketing e un lucru știut: chiar dacă ai un produs sau serviciu excelent, însă nu ai strategiile sau tacticile de marketing online corecte, oricâte eforturi depui, rezultatele ar putea să întârzie. E o componentă esențială în orice business. Poate să îți transforme afacerea, atunci când este făcut în mod eficient și aduce un ROI pozitiv.Îți permite să măsori și să controlezi mult mai bine totul. Altfel zis, e o mare școală, o artă, dacă vreți!

Cum să-ți pui bazele unui marketing online bine organizat și eficient? Care sunt principalele canale de publicitate și comunicare online și în ce ordine să le folosești pentru a avea maximul de impact și a-ți crește treptat afacerea? I-a ajutat să răspundă la aceste întrebări speakerul evenimentului – Călin BIRIȘ, venind cu un discurs inspirat despre planificare, bugete, tactici și cum să-ți construiești o strategie puternică de marketing online. Le-a adus și exemple de bune practici în marketingul online, dar și sfaturi utile de Social Media pentru un impact mai mare în comunicare. E o artă, într-adevăr, să știi ce trebuie să faci pentru a-ți dezvolta afacerea și cum să profiți în mod profesionist de puterea marketingului online!

Alături de antreprenori, manageri, directori de marketing și vânzări, începători sau specialiști în domeniul marketingului, reprezentanți ai unor magazine online, business-uri de servicii sau afaceri B2B, profesorii noștri și-au regăsit pe deplin rostul în materia studiată, pe care, negreșit, o vor aduce și disemina în auditoriile universitare cu aceeași ardoare și inspirație, cu care le-a fost oferită de către noul lor prieten, Călin BIRIȘ.

Călin BIRIȘ este unul dintre cei mai apreciați experți în marketing online din România, cu peste 10 ani de experiență. În prezent este Senior Business Partner în agenția de Digital Loopaa Marcom, trainer și fondator al programului Online Mastery (curs online de Marketing Online de la A la Z), iar mai devreme a fost director de marketing pentru 2 dintre cele mai mari platforme online românești: Trilulilu și Zonga.