Pandemia impune regulile sale de joc, dar activitățile în cadrul proiectelor internaționale trebuie să continue.

În data de 28 aprilie, membrii echipelor de lucru ale proiectului Minerva și-au dat întâlnire pe TEAMs pentru a-și coordona activitățile, necesare a fi realizate în cadrul proiectului Minerva. Larisa Bugaian, prorector probleme financiare și relații internaționale, și Carolina Timco, șef serviciu Relații internaționale au făcut un sumar a activităților realizate în proiect în perioada 15 ianuarie 2019 – 28 aprilie 2020. Urmare a pandemiei, planul de activități a fost revăzut de către coordonatorul național al proiectului, fiind stabilite noi termene de realizare a activităților proiectului, cu posibilitatea prelungirii acestuia din cauza situației epidemiologice. 

Membrii echipei au discutat pe marginea activităților ce urmează a fi implementate pe parcursul celui de al doilea an, și anume finalizarea structurii repozitoriului universitar, completarea acestuia; acțiunile ce trebuie întreprinse pentru a obține eticheta HRS4R; lista finală a echipamentelor ce urmează a fi achiziționată; precum și modalitatea de lucru cu partenerii externi.

S-a decis ca membrii echipei să să întâlnească periodic pentru a discuta referitor la evoluția implementării acțiunilor în cadrul proiectului Minerva pentru a realiza la maxim activitățile planificate luând în considerare situația creată de expansiunea virusului COVID-19.

Proiectul Minerva este implementat cu suportul UE prin intermediul programului Erasmus+.

Mai multe informații despre Mineva pot fi găsite pe http://www.minerva-project.space/ și https://www.facebook.com/MINERVAMOLDOVA/
și pe pagina Minerva a UTM https://proiecte.utm.md/minerva-2/#top

(Visited 7 times, 1 visits today)