Faceți cunoștință: Sandra PRUNICI, studentă în anul 3, Facultatea Inginerie Economică și Business, Universitatea Tehnică a Moldovei! A ales să se specializeze în marketing și logistică și consideră că acesta este un domeniu perfect adaptabil acestei lumi mereu în schimbare. Tocmai de aceea a răspuns cu bucurie invitației CEGHID de a le vorbi semenilor săi depre alegerea sa, care poate deveni și a lor, și a sublinia pe această cale importanta programelor de #studiiUTM.

Echipă, strategie, perseverență, creștere, determinare, promovare – sunt cuvintele de ordine în procesul de studii la FIEB-UTM, iar studenții, viitori marketeri, le implementează încă din facultate în ideile pentru viitoarea profesie.

Chiar dacă nu ne dăm seama, atunci când promitem ceva, vorbim despre noi sau despre altcineva sau când postăm o poză pe rețelele de socializare, noi facem, de fapt, marketing, spune Sandra. Iar cei care o cunosc, zâmbesc afirmativ și își îndreaptă privirea spre standurile din holul facultății, de unde îți surâd zeci de ochi senini și fericiți. Sunt listele celor mai merituoși studenți ai UTM, în top 1% – Lista Rectorului UTM și în top 3% – Lista Decanului FIEB pentru sesiunile de vară 2017-2018, 2018-2019 și sesiunea de iarnă 2018-2019 regăsim portretul Sandrei PRUNICI, în dreptul căreia stă inscripția: „Specialitatea: Marketing şi logistică; Grupa academică: ML-171; Nota medie: 10.00”. Este, pe drept cuvânt, imaginea Facultății și a Universității!

În același context amintim și faptul că marketerii de mâine formați la UTM au găsit o completare pe potrivă cunoscutului mottou al UTM: „Inginerii creează Viitorul!”, „Iar marketerii îl fac cunoscut!”

Vino la FIEB-UTM să înveți o profesie reală pentru o lume modernă!

 

(Visited 63 times, 1 visits today)