Conform Hotărârii Senatului UTM din 29.10.2024, se anunţă concurs pentru suplinirea posturilor vacante de :
ASISTENT/Ă UNIVERSITAR/Ă:
FACULTATEA ELECTRONICĂ ŞI TELECOMUNICAŢII
I. Departamentul Telecomunicaţii şi Sisteme Electronice – 2 posturi.
FACULTATEA ENERGETICĂ ŞI INGINERIE ELECTRICĂ
II. Departamentul Inginerie Electrică – 2 posturi;
III. Departamentul Energetică – 2 posturi.
FACULTATEA CALCULATOARE, INFORMATICĂ ŞI MICROELECTRONICĂ
IV. Departamentul Ştiinţe Socio-Umane – 2 posturi;
V. Departamentul Microelectronică şi Inginerie Biomedicală – 4 posturi;
VI. Departamentul Ingineria Software şi Automatică – 1 post.
FACULTATEA INGINERIE MECANICĂ, INDUSTRIALĂ ŞI TRANSPORTURI
VII. Departamentul Inginerie Mecanică – 1 post;
VIII. Departamentul Transporturi – 1 post;
IX. Departamentul Matematica – 3 posturi.
FACULTATEA CONSTRUCŢII, GEODEZIE ŞI CADASTRU
X. Departamentul Inginerie, Drept şi Evaluarea Imobilului – 1 post;
XI. Departamentul Inginerie Civilă şi Geodezie – 1 post.
FACULTATEA URBANISM ŞI ARHITECTURĂ
XII. Departamentul Alimentări cu Căldură, Apă, Gaze şi Protecţia Mediului – 3 posturi
Candidaturile vor fi propuse, în conformitate cu Regulamentul privind modul de ocupare a funcţiilor didactice şi ştiinţifico-didactice în Instituţia Publică „Universitatea Tehnică a Moldovei”, aprobat la şedinţa Senatului UTM din 22.06.2021, proces-verbal nr. 11, cu modificările ulterioare din 23.08.2022.
Candidatul la postul de asistent/ă universitar/ă trebuie să întrunească următoarele condiţii:
Cerinţe de calificare:
• Deținerea diplomei de master sau altui act de studii echivalent, eliberat de institutii de învățământ din țară sau de peste cu hotare, cu media de absolvire nu mai mica de 7,5.
• Atestarea absolvirii modulului psihopedagogic, în condiţiile pct. 13 al Regulamentului privind modul de ocupare a funcţiilor didactice şi ştiinţifico-didactice în Instituţia Publică „Universitatea Tehnică a Moldovei”
Atribuţii aferente funţiei:
• Desfăşoară activităţile planificate conform planului individual de lucru al cadrului didactic;
• Raportează anual rezultatele activității ;
• Asigură instruirea studenților în conformitate cu cerinţele standartelor de instruire instituite la UTM, evaluează cunoşţintele studenţilor şi activitățile de autoinstruire, sau asistă titularul cursului la evaluări curente şi finale;
• Îşi perfecționează calificarea profesională: studiază literatura de specialitate, frecventează orele de curs ale altor profesori, participă la seminare, conferinţe, realizează stagii practice la unităţi economice; studiază la cursuri de perfecţionare a cadrelor didactice;
• Proiectează şi aplică metode şi mijloace eficiente de instruire, asigură perfecționarea continuă a procesului de inst ruire;Participă la perfecționarea şi crearea bazei tehnico-materiale a departamentului, prin sugestii înaintate;
• Însuşeşte cursuri noi;
• Conlucrează cu titularii disciplinelor la elaborarea suportului didactic;
• Participă la cercetările fundamentale şi aplicative finanţate din surse bugetare şi extrabugetare, inclusiv şi cele care se referă la problemele şcolii superioare;
• Realizează activităţi referitoare la lucrul educativ la departament, facultate şi Universitate;
• Participă la şedinţele departamentului, la adunările colectivului facultăţii;
• Participă la elaborarea rapoartelor de activitate ale departamentului, de autoevaluare a programului de studiu etc.;
• Colaborează cu membrii departamentului în vederea atingerii obiectivelor asumate;
• Îndeplineşte indicatorii de performanţă aferenţi funcţiei;
• La îndeplinirea atribuţiilor de serviciu se conduce de reglementările legale, deciziile guvernamentale, documentele normative, documentele interne ale organizaţiei. În funcţie de activitatea curentă a departamentului/universităţii, asistentul/asistenta va îndeplini orice alte sarcini dispuse de către şefii ierarhici superiori, în limitele propriei competenţe.
Salariul minim de bază pentru 1 unitate de asistent/ă universitar/ă va constitui 8080 lei.
Dosarul va conţine în mod obligatoriu următoarele acte:
a. Cerere de participare la concurs (Anexa A);
b. Copia actului de identitate;
c. Curriculum Vitae Europass;
d. Copiile diplomelor relevante funcţiei;
e. Lista rezultatelor în activitatea didactică;
f. Fişa de evaluare şi autoevaluare a candidatului la funcţia didactică, completată de autor, în care se trec doar indicatorii în baza cărora au fost acumulate puncte (Anexa C); Punctele vor fi atribuite pentru rezultatele înregistrate în ultimii 5 ani, cu excepţia candidaţilor care participă în premieră la concursul de ocupare a funcţiei didactice;
g. Declaraţia pe propria răspundere privind lipsa de încălcări ale normelor incluse în codul de etică şi deontologie profesională al UTM (Anexa D);
h. Declaraţia pe propria răspundere privind veridicitatea informaţiilor incluse în dosar (Anexa E);
i. Acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal (Anexa F).
j. https://utm.md/wp-content/uploads/2022/09/Regulament-UTM_-Ocupare-functii-did.-si-st-did.-2022.pdf
Candidaţii vor depune dosarul complet în termen de 30 zile calendaristice calculat din data publicării anunţului (până la 28.11.2024).
Dosarul complet se va depune în termenul indicat la Direcţia Managementul Resurselor (Biroul personal didactic, didactico-ştiinţific şi ştiinţific, corpul de studii nr. 1, biroul 103 – dnei Natalia SCUTELNIC, specialistă principală serviciul personal).
Pentru detalii suplimentare:
tel. 022235344