Conform Hotărârii Senatului UTM din 26.03.2024 se anunţă concurs pentru suplinirea postului vacant de director al Institutului de Inginerie Electronică și Nanotehnologii “D. Ghitu”, UTM cu sediul str. Academiei 3/3, mun. Chisinau, MD-2028, Republica Moldova.
Candidaturile vor fi propuse, în conformitate cu Carta Universitară şi cu Regulamentul cu privire la ocuparea funcţiilor de conducere şi alegerea organelor de conducere ale instituției publice Universitatea Tehnică a Moldovei din 24.10.2023, de către laboratoarele Institutului, Consiliul Institutului, Comitetele sindicale din cadrul Institutului, de către o persoană știintifică de la Institut sau de persoane care se pot autoînainta.
Candidatul la postul de director trebuie să întrunească următoarele condiţii:
- să fie cetăţean al Republicii Moldova;
- să posede titlu ştiinţific în domeniul respectiv sau înrudit şi/sau titlu ştiinţifico-didactic;
- să cunoască limba română, conform Legii despre funcţionarea limbilor pe teritoriul Republicii Moldova şi să poată comunica cel puţin într-o limbă de circulaţie internaţională (engleză, franceză, germană, spaniolă);
- să prezinte un program de activitate a institutului respectiv privind următoarele aspecte: activitatea ştiinţifică, gestionarea patrimoniului institutului, managementul resurselor umane, diversificarea surselor de finanţare. Persoanele care candidează pentru un termen următor vor prezenta în mod obligatoriu raportul de activitate pe 5 ani şi acţiunile realizate din planul managerial precedent, cât şi măsurile privind continuitatea unor acţiuni în planul managerial nou;
- să manifeste şi să dea dovadă de loialitate faţă de valorile şi misiunea UTM;
- să cunoască cadrul legal aplicabil sectorului de cercetare și învăţământ superior.
Candidaţii propuşi sunt înregistraţi de Comisia de concurs în termen de 2 săptămâni/14 zile calendaristice din ziua afişării avizului (până pe 15.04.2024).
Dosarul va conţine în mod obligatoriu următoarele acte:
- scrisoarea de intenţie;
- curriculum vitae (format Europass);
- copia buletinului de identitate;
- copiile actelor de studii, diplomelor referitoare la titlurile ştiinţifice şi ştiinţifico-didactice;
- documente ce confirmă experienţa în învăţământul superior şi cercetare, alte documente care atestă activitatea profesională, managerială şi ştiinţifică a candidatului;
- programul de activitate a Directorului Institutului pentru următorii 5 ani privind următoarele aspecte: activitatea activitatea ştiinţifică, gestionarea patrimoniului, managementul resurselor umane, diversificarea surselor de finanţare, etc.
Dosarul complet se va depune în termenul indicat la Direcţia Managementul Resurselor (Biroul Personal Academic, corpul de studii nr. 1, biroul 103).
Pentru detalii suplimentare: persoana de contact Natalia Scutelnic, specialist principal RU
tel. 022235344