Ce este designul contextual al produselor tipografice? Cum se manifestă designul semantic în grafica publicitară? Cum arată etichetele pentru vinuri cu Realitate Augmentată? Care sunt avantajele designului Eco al ambalajelor? Cum promovăm produsele pentru copii prin intermediul designului publicitar? Sau care ar fi reperele și interferențele în materie de fotografie cu care îi captivăm pe începători?

Această paletă extinsă de subiecte și-a propus să o abordeze promoția actuală de absolvenți ai programului de master „Design și tehnologii poligrafice” din cadrul Facultății Textile și Poligrafie.

Pasionați de perspectivele ce li se deschid în profesie și conștienți de faptul că prin contribuția lor la elaborarea unor produse de calitate ei își pot lăsa amprenta în crearea imaginii, stilului unei firme,  masteranzii și-au dat frâu liber imaginației în îndeplinirea estetică și constructivă a sarcinilor pe care și le-au propus în lucrările de master.

Ghidați de către cadrele didactice din cadrul Departamentului Design și Tehnologii în Textile și Poligrafie – conf. univ., dr. Constantin SPÎNU; conf. univ., dr. Viorica CAZAC; conf. univ., dr. Jana CÎRJA, masteranzii Ilinca STRILCIUC, Yan VRÂNCEAN, Tatiana BAICEV, Lorina NEAGA, Alexandrina CHICAROȘ, Larisa CAPBĂTUT au dat dovadă de o incredibilă deschidere de viziune și, implicit, de o pregătire temeinică în această specialitate aflată la graniţa dintre tehnică, știință și artă.

Felicitări, dragi masteranzi!

(Visited 186 times, 4 visits today)