Centrul de Excelență și Accelerare în Design și Tehnologii ZIPhouse a desfășurat o nouă ediție de Best Window Display – concursul care transformă vitrinele brandurilor autohtone, oferind mai multă culoare orașului Chișinău în perioada sărbătorilor de iarnă.

În ediția curentă, cea de-a V-a, competiția și-a propus susținerea financiară a unui singur proiect de design și a unei singure vitrine, care a rezonat cel mai mult cu cerințele organizatorilor în materie de vizibilitate stradală, vedere panoramică și flux sporit de pietoni.

Competiția oferă oportunități excelente atât brandului ales să aibă parte de o vitrină inedită, construită după un concept de design unic, cât și designerului, oferindu-i o nouă colaborare, notorietate în industria ușoară și un premiu în valoare de 10 000 MDL din partea donatorilor proiectului.

Designerul câștigător din acest an, Polina ARTEMINA, a avut la dispoziție două săptămâni pentru a pregăti conceptul și altele două – pentru a amenaja vitrina. Cu un  buget de peste 20 000 MDL, a creat o vitrină exclusivă, o vitrină-transformer, ușor adaptabilă oricărui sezon.

Conform studiilor, o vitrină poate crește vânzările unui magazin cu peste 30%, iar merchandising-ul constituie un element esențial în succesul unei afaceri, tocmai de aceea ZIPHOUSE, alături de partenerii săi strategici, continuă dezvoltarea și investițiile în acest domeniu.

(Visited 145 times, 1 visits today)