Biblioteca tehnico-științifică a Universității Tehnice a Moldovei invită profesorii să participe la webinarul organizat de Scientific Knowledge Services în colaborare cu Centre for Science and Technology Studies (CWTS) de la  Universiteit Leiden / Leiden University și Consultanți UCL de la  University College London.

Tema webinarului„Bibliometria și știința deschisă în evaluarea cercetării”

Data desfășurării:  11 iunie 2020

Ora locală:  12.30 (11:30 CEST)

Durata webinarului: 70 minute

Limba: engleză

Platforma de difuzare va fi anunțată după înregistrarea la webinar.

Vor fi prezentate exemple din practica profesorilor privind utilizarea bibliometricii și rolul principiilor Științei Deschise în definirea unui nou cadru în managementul și evaluarea cercetării.

Pentru participarea la webinar completați formularul de înregistrare de la adresa https://www.knowledge.services/events/resa1

Agenda webinarului (ora locală) 

12.00 – 12.30

Registration and networking

12.30 – 12.35

Welcome notes and short introductions

12.35 – 13.00

Mark Neijssel, Sales Director CWTS B.V. Leiden, The Netherlands: Bibliometric analysis in research management and evaluation

13.00 – 13.15

Dr. Paul Ayris, Pro-Vice-Provost University College London, UK: ‘Title’

13.15 – 13.35

Questions and answers

13.35 – 13:40

Closing notes

Organizatorii webinarului recomandă spre lecturare următoarele publicații:

  1. Next-generation metrics: Responsible metrics and evaluation for open science, by European Commission Directorate-General for Research and Innovation. Accessible at https://ec.europa.eu/research/openscience/pdf/report.pdf
  2. Large-Scale Analysis of the Accuracy of the Journal Classification Systems of Web of Science and Scopus by Qi Wang, Ludo Waltman. Accessible at https://arxiv.org/abs/1511.00735.
  3. Indicator frameworks for fostering open knowledge practices in science and scholarship. Accessible at https://op.europa.eu/s/n6QP.
  4. Ignat, Tiberius, and Paul Ayris. 2020. “Built to Last! Embedding Open Science Principles and Practice into European Universities”. Insights 33 (1): 9. DOI: http://doi.org/10.1629/uksg.501
  5. Sorbonne Declaration on Research Data Rights. Accessible at https://www.leru.org/files/Sorbonne-declaration.pdf
(Visited 36 times, 1 visits today)