Absolvenții UTM ajung și în „Forbes”

Absolventul UTM, Nicolae Gudumac, și alți doi coechipieri ai săi – Vlad Caluș și Xenia Muntean, din cadrul startap-ului „Planable” pe care l-au fondat împreună – o platformă de  marketing și social media, au fost nominalizați de revista „Forbes” în topul 30 Under 30, categoria „Media & Marketing”. 

Absolvind „Computer science” la Facultatea Calculatoare, Informatică și Microelectronică a UTM și fiind pasionat de designul UX și designul eye-candy, Nicolae este CTO-ul companiei, în timp ce Xenia supraveghează operațiunile de CEO,  iar Vlad se ocupă de marketing.

Fondat în Republica Moldova și crescut la Cluj-Napoca, startup-ul „Planable” a câștigat în 2016 competiția Startup Avalanche de la Techsylvania și a fost acceptat la unul dintre cele mai cunoscute programe de accelerare din lume – acceleratorul Techstars din Londra, fiind prima companie românească ce reușește să ajungă la, unde a primit 120.000 de dolari investiție.

„30 Under 30 Europe” este un top realizat de prestigioasa publicație „Forbes” care selectează și nominalizează 30 de povești de succes ale tinerilor cu vârsta de până la 30 de ani, implicați în diferite domenii de activitate.