ART of Display: Christmas edition

Ediția de Crăciun a concursului Art of Display, care și-a anunțat astăzi câștigătorii, ne dă speranța că și Chișinăul, la fel ca Parisul, Londra sau New Yorkul, ar putea trăi adevărate povești… după sticla vitrinelor brandurilor autohtone. Concursul a făcut deja primii pași în acest sens, participanții – artiști, pictori, decoratori, designeri, conferind culoare și viață celor șase vitrine intrate în finala competiției.

Ce frumuseți strălucesc acum pe străzile capitalei! Se deosebește, în special, vitrina brandului MAXIKIDS. Invadată de luminițe, globulețe de ață și nourași pufoși plutitori, „parfumați” cu spray lucios pentru a reflecta textura strălucitoare a zăpezii , pe care se leagănă pici voinici abia ieșiți din fașă, aceasta pare să fi atras deja lumina și miracolul Crăciunului, fiind  recunoscută drept cea mai creativă și situându-se pe locul 1. Autorii proiectului: Alina RADUCAN, Mihai JANU, Catea-Corina ȚOPA, Dorina ȚURCAN,  studenți ai Facultății Textile și Poligrafie, UTM, s-au învrednicit de Premiul Mare în valoare de 20 000 lei, cu posibilitatea de a urma un curs intensiv de instruire în Window Display și Visual Merchandising în Marea Britanie (costuri de deplasare și cazare incluse).

Locul 2 a revenit echipei constituită din Maria TISEEVA și Corina BÂRCĂ, care au amenajat vitrina brandului VITALIE BURLACU.

Pe locul 3 s-au plasat Maia ULINICI și Iana LEU cu vitrina brandului PONTI. Acestei echipe i-a revenit și premiul „Votul publicului” (oferit de partenerul concursului, Centrul Național de Încălțăminte „Zorile”), internauții având posibilitatea de a susține vitrina favorită printr-un vot pe pagina oficială a evenimentului.

Alte trei echipe selectate pentru etapa finală sunt Tricon – proiect realizat de Maria MAMEDOVA și Ana RAEȚCAIA; Vasconi – de Irina FESCENCO; magazinul multibrand MODA – de Radion CICIC.

Premianții vor beneficia de promovare și recunoaștere locală, iar fotografiile vitrinelor câștigătoare urmează a fi publicate în revista de specialitate „Design Cafe&Club”.

Concursul „Art of Display” este organizat de Centrul de Excelență în Design și Tehnologii „ZIPhouse”, cu suportul financiar al UKAID – Guvernul Marii Britanii, în parteneriat cu Proiectul de competitivitate din Moldova, finanțat de Agenția SUA pentru Dezvoltare Internațională (USAID) și Guvernul Suediei, Asociația Patronală a Industriei Ușoare (APIUS), Platforma Design Cafe & Club și Centrul Național de Încălțăminte „Zorile”.