Universitatea Tehnică a Moldovei anunță concurs privind angajarea în cadrul Direcției Managementul Resurselor, Serviciul Achizițiilor Publice, a unui Specialist achiziții publice.
Responsabilitățile de bază se referă la organizarea şi derularea operaţiunilor legate de achiziţiile publice.
Sarcinile de bază:
- Întocmirea Planului anual al achiziţiilor publice, prin colaborarea cu celelalte subdiviziuni universitare, pentru acoperirea necesarului de produse, servicii şi lucrări ale UTM.
- Elaborarea formalităţilor de publicitate pentru procedurile de achiziţii publice şi elaborarea documentaţiei corespunzătoare acestora, ținând cont de procedurile aplicabile.
- Urmărirea executării contractelor de achiziții publice..
- Îndeplinirea oricărei sarcini specifice Serviciului Achizițiilor Publice.
Cerințe către competitorii la concurs:
- Studii superioare relaționate domeniului de activitate – achiziții publice (juridice, economice sau în domeniul conex). Masteratul în domeniul achizițiilor publice va constitui un avantaj;
- Cunoștințe în operarea sistemelor informaționale moderne (MS Office și gestionarea bazelor de date);
- Cunoașterea limbii române și ruse. Cunoașterea limbii engleze va fi un avantaj.
Informații suplimentare:
Tel. 022-23-54-57 (Serviciul Resurse Umane al UTM)
E-mail: daniela.pojar@adm.utm.md
E-mail: iraida.talmaci@adm.utm.md
Persoanele interesate pot expedia CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa electronică: daniela.pojar@adm.utm.md sau depune personal sau prin poștă la adresa:
mun. Chișinău, bd Ștefan cel Mare nr. 168, bir. 109.
Vor fi contactate doar persoanele selectate.
Data – limită: 30 noiembrie 2017.