Universitatea Tehnică a Moldovei anunță concurs privind angajarea unui Specialist marketing şi imagine în cadrul Serviciului Relații cu Publicul și Promovarea Imaginii.
Responsabilități:
Optimizarea textelor pe site-ul instituției pentru a fi identificate și clasificate corect de către motoarele de căutare
Coordonarea implementării strategiilor SEO
Definirea și realizarea strategiilor pe termen lung și pe termen scurt
Crearea unei pagini web
Postarea și revizuirea conținutului publicațiilor
Gestionarea parteneriatelor promoționale
Elaborarea/redactarea documentelor interne, textelor promoționale, broșurilor, flyerelor etc.
Abilitatea de a scrie și traduce texte în mod clar și coerent
Interesat de sarcini noi și provocări
Orientat spre rezultate și calitate
Cerințe:
Studii universitare, de preferinţă filologice
Cunoștințe bune de MS Office: Word, Excel, PowerPoint, Adobe Photoshop
Cunoașterea fluentă a limbilor română, rusă (scris/oral) și engleză (nivel mediu)
Internet/Intranet, e-mail
Cunoștințe de design web, informație, SEM, SEO.
Abilități:
Cunoștințe excelente de comunicare și prezentare, abilități de convingere
Capacitatea de a gândi creativ
Capacități de organizare
Cunoștințe de marketing
Capacități de planificare a activității
Capacitatea de a dezvolta/realiza mai multe proiecte/sarcini concomitent.
Informații suplimentare:
Tel. 022-23-27-49 (Serviciul Relații cu Publicul și Promovarea Imaginii);
Tel. 022-23-54-57 (Serviciul Resurse Umane al UTM)
e-mail: elina.romanciuc@adm.utm.md
e-mail: iraida.talmaci@adm.utm.md
Persoanele interesate pot expedia CV-ul la adresa electronică: elina.romanciuc@adm.utm.md sau depune personal sau prin poștă la adresa: mun. Chișinău, bd Ștefan cel Mare nr. 168, bir. 108.
Vor fi contactate doar persoanele selectate.
Data-limită: 25 noiembrie 2016