Loading Evenimente

« All Events

  • Acest eveniment a trecut.

„ART OF DISPLAY”, ediția a II-a

24 aprilie 2018 - 8 iunie 2018

Vitrinele sunt ferestrele către sufletul magazinelor, ele sunt cele care ne atrag, ne conving să intrăm într-un magazin şi chiar să cumpărăm! Acceptă provocarea noastră și aplică acum la cea de-a doua ediție a Competiției „Art of Display”. Manifestă creativitate și fii tu cel care va decora vitrina unui magazin fashion pentru un brand local, într-o perioadă scurtă de timp, de doar 2 săptămâni.

Decoratorii vitrinelor fashion din toată țara sunt îndemnați să facă „artă”.

Dacă ești designer sau decorator pasionat de lumea vitrinelor care îşi dorește o specializare în domeniu sau ești un profesionist în amenajarea şi merchandaising-ul vitrinelor de magazine, te provocăm să aplici la cea de-a doua ediție a competiției ART OF DISPLAY: Fashion Window Competition”.

Vitrina ta poate întoarce privirile!

FORMAT
Data: 4 aprilie – 8 iunie, 2018
Unde: ZIPhouse, Chişinău

TERMEN LIMITĂ
Termenul limită de completare a Formularului de Aplicare: 24 Aprilie, 2018
Înscrierea în concurs este gratuită, aplicarea poate fi accesată pe următorul link: https://goo.gl/forms/d9qxE7nbf8iiF8Q53

ELEMENTE ALE CONCURSULUI
• Aplicarea pentru Concurs şi selecţia participanţilor
• Lansarea concursului, elaborarea proiectelor de decorare a vitrinei
• Prezentarea şi Selecţia proiectelor
• Amenajarea şi decorarea vitrinei de magazin (va fi oferit suport în valoare de 3000 MDL pentru materialele necesare)
• Jurizarea vitrinelor decorate şi premierea finaliştilor.

Etapele și Regulamentul Concursului
Etapa I. Perioada de Aplicare pentru Concurs 4.04- 24.04.2018 – pentru a fi acceptat în concurs, candidatul trebuie să completeze Formularul de Aplicare de mai jos și să expedieze până pe 24 aprilie 2018, ora 10:00, la adresa ziphouse.center@gmail.com, un portofoliu de 8-10 lucrări personale (lucrările vor reprezenta designul unor vitrine de magazine – fashion sau altele; designerii-decoratorii aflați la începutul activității pot prezenta proiecte de design interior și/sau decorațiuni. Vor fi expediate fotografii ale proiectelor realizate sau schițe de proiect).Etapa II. Organizatorul va accepta în concurs maxim 20 designeri/decoratori. Rezultatele preselecției vor fi anunțate aplicanților în data de 24 aprilie 2018.

Etapa III. Lansarea Concursului, Evenimentul de repartizare Designeri-Vitrine, Workshop-ul „Fashion Window Display” – 25 aprilie 2018. Participanții selectați în competiție vor fi informați cu privire la regulile concursului și criteriile de evaluare, precum și fiecare participant va extrage în mod aliatoriu vitrina magazinului fashion local pentru care va elabora un proiect de decorare a vitrinei.

Etapa IV. Designerii vor avea la dispoziție 2 săptămâni (26 aprilie – 9 mai 2018) pentru a-și realiza conceptele artistice/proiectele de decorare a vitrinelor – schița și/sau macheta și elementele de decor.

Etapa V. Participanții expediază schița și/sau o fotografie a machetei proiectului în format electronic organizatorilor în data de 9 mai 2018, ora 23:59, pentru a fi expediate juriului internațional spre jurizare.

Etapa VI. Evenimentul de prezentare a Proiectelor, 14 mai 2018 – Designerii își vor prezenta ideea și conceptul în fața Juriului Local, prezentând schiţa, macheta, mostre de materiale și elemente de decor ce vor fi utilizate, etc. Jurizarea din partea juriului profesionist local și internațional şi selecţia proiectele/ideilor de vitrine care vor fi implementate.

Etapa VII. Participanții a căror proiecte vor fi selectate vor avea la dispoziție 2 săptămâni pentru amenajarea și decorarea vitrinelor (15 mai-1 iunie). Organizatorii vor asigura un buget de 3000 MDL pentru achiziționarea materialelor necesare.

Etapa VIII. Analiza vitrinelor, selectarea câstigatorului de către juriul de profesioniști și Votul publicului (online) – 1-7 iunie.

Etapa IX. Eveniment de Premiere a Câștigătorilor – 8 iunie 2018. Desemnarea finaliștilor în rezultatul jurizării tuturor vitrinelor realizate și decernarea premiilor.

PREMII
• Curs intensiv de instruire în Window Display și Visual Merchandising în cadrul M&W Merchandising and Windows School, Rusia, în perioada iunie-august 2018 (Premiul mare) sau altă oportunitate de instruire în valoare de până la 12000 lei;
• Expunere şi vizibilitate locală prin publicarea imaginilor vitrinelor/lucrărilor câștigătoare în revista specializată „Design Cafe&Club” – premiul oferit de Partenerul programului – Platforma Design Cafe & Club (Premiul mare, Locul II, Locul III).
• Vouchere în valoare totală de 9000 lei – premiul oferit de Partenerul Concursului, Supraten (Premiul mare – 4000 MDL, Locul II – 3000 MDL, Locul III – 2000 MDL)
• Premiul Votul Publicului în valoare de 2000 MDL oferit de Partenerul Concursului, Centrul Național de Încălțăminte „Zorile”.
• Oportunitatea de a participa la workshop-ul „Fashion Window Display”, cu Marina Kazakova, expert în Fashion Merchandising şi Window Display, Rusia (premiul pentru participanții selectați în competiție).

Concursul este organizat de către Centrul de Excelență în Design și Tehnologii ZIPhouse cu suportul Proiectului de Competitivitate din Moldova, finanțat de Agenția Statelor Unite pentru Dezvoltare Internațională (USAID) și Agenția Suedeză pentru Dezvoltare și Cooperare Internațională (Sida), în parteneriat cu Asociația Patronală a Industriei Ușoare (APIUS), M&W Merchandising and Windows School (Rusia), platforma Design Cafe & Club, magazinul Supraten, Centrul Național de Încălțăminte „Zorile”, cofetăria Dolce Parma, mMagazinul Crafti, Agenția de publicitate Orhid Color, Parteneri Video 25th Frame.

Detalii

Începere:
24 aprilie 2018
Se termină:
8 iunie 2018
Eveniment Category:

Loc de întâlnire

ZIPHouse – UTM
str. Studenților 9/19
Chișinău,
+ Harta Google
Telefon:
022 50 99 90; 069213397

Detalii

Începere:
24 aprilie 2018
Se termină:
8 iunie 2018
Eveniment Category:

Loc de întâlnire

ZIPHouse – UTM
str. Studenților 9/19
Chișinău,
+ Harta Google
Telefon:
022 50 99 90; 069213397