Concurs privind angajarea unui Specialist marketing şi imagine

Universitatea Tehnică a Moldovei anunță concurs privind angajarea unui Specialist marketing şi imagine în cadrul Serviciului Relații cu Publicul și Promovarea Imaginii.

 

Responsabilități:

Optimizarea textelor pe site-ul instituției pentru a fi identificate și clasificate corect de către motoarele de căutare

Coordonarea implementării strategiilor SEO

Definirea și realizarea strategiilor pe termen lung și pe termen scurt

Crearea unei pagini web

Postarea și revizuirea conținutului publicațiilor

Gestionarea parteneriatelor promoționale

Elaborarea/redactarea documentelor interne, textelor promoționale, broșurilor, flyerelor etc.

Abilitatea de a scrie și traduce texte în mod clar și coerent

Interesat de sarcini noi și provocări

Orientat spre rezultate și calitate

 

Cerințe:

Studii universitare, de preferinţă filologice

Cunoștințe bune de MS Office: Word, Excel, PowerPoint, Adobe Photoshop

Cunoașterea fluentă a limbilor română, rusă (scris/oral) și engleză (nivel mediu)

Internet/Intranet, e-mail

Cunoștințe de design web, informație, SEM, SEO.

 

Abilități:

Cunoștințe excelente de comunicare și prezentare, abilități de convingere

Capacitatea de a gândi creativ

Capacități de organizare

Cunoștințe de marketing

Capacități de planificare a activității

Capacitatea de a dezvolta/realiza mai multe proiecte/sarcini concomitent.

 

Informații suplimentare:

Tel. 022-23-27-49 (Serviciul Relații cu Publicul și Promovarea Imaginii);

Tel. 022-23-54-57 (Serviciul Resurse Umane al  UTM)

e-mail: elina.romanciuc@adm.utm.md

e-mail: iraida.talmaci@adm.utm.md

 

Persoanele interesate pot expedia CV-ul la adresa electronică: elina.romanciuc@adm.utm.md sau depune personal sau prin poștă la adresa: mun. Chișinău, bd Ștefan cel Mare nr. 168, bir. 108.

 

Vor fi contactate doar persoanele selectate.

 

Data-limită: 25 noiembrie 2016